JÓ TUDNI!
25 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítás!
Használja ki Ön is a lehetőséget!
Ezúton értesítjük, hogy a 2018. 05.27-én életbe lépő, Európai Unió új adatvédelmi rendelete, a GDPR (Általános Adatvédelmi Rendelet) miatt cégünk is felülvizsgálta adatkezelési politikáját és az új szabályoknak megfelelően, frissítettük az adatkezelési szabályzatunkat és cookie kezelési eljárásunkat, melyeket a mellékelt PDF-ben találhat meg...>>>
Üzletünk Szolnokon, a Megyei Kórházhoz közel, a Shell benzinkút mellett található.
Ingyenes, és kényelmes parkolási lehetőséggel várjuk vásárlóinkat.
Egészségpénztári kártyákat elfogadunk, bankkártyával is fizethet.
MKB, AXA, MEDICINA, ARANYKOR, EGÉSZSÉGÉRT, TEMPO, WELLNESS UTALVÁNY, PATIKA, HONVÉD, VASUTAS, OTP, DIMENZIÓ, GENERALI, ADOSZT, VITAMIN, ALLIANZ.
Az árukészletet nagyon széles választék és kedvező árak jellemzik. Mindig vannak akciós termékek, melyből válogathat. A kiszolgálás rugalmas, ha Ön olyan terméket keres, ami éppen nincs készleten, megrendeljük, értesítjük. Igyekszünk az újdonságokat is beszerezni, megjeleníteni a kínálatunkban.
Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció nélkül is böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni.
Az áruházban a termékek mellett megjelenített árak HUF (magyar forintban) értendőek. Minden megjelenített ár tartalmazza az ÁFÁ-t. A webáruházban alkalmazott ÁFA kulcs 27%. Ettől eltérő ÁFA körbe tartozó termékeknél külön jelöljük az ÁFA mértékét. (pl. vércukormérő tesztcsík 5%)
A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon is megváltoztathatja.Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. A pénztár használatához nem kell bejelentkeznie, elég regisztrálnia magát, csak a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia. A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést kap.
Megrendelését bejelentkezés után figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek.
Szállítási határidő
A webáruházban megjelenített termékek ~90%-a raktáron található. A raktáron levő termékre 10 óráig leadott utánvétes rendeléseket munkanapokon általában aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak kézbesítésre. A futárszolgálattal (Sprinter) 1 munkanapos kézbesítési szerződést kötött cégünk, így a megrendelések zöme 2 munkanap alatt Ön megkaphatja.Amennyiben előre utalási opciót választ a megrendelés során a visszaigazolásban pontosan elküldjük az utalandó összeget és a cég bankszámla számát. Amint az összeg számlánkra beérkezik indítjuk a megrendelt terméket. A 10 óráig beérkezett utalásokat még aznap átadjuk a futárszolgálatnak.
Minden megrendelést visszaigazolunk, melyben részletesen tájékoztatjuk, hogy mikor adjuk a csomagot át a futárnak ill. a futár melyik napon keresi Önt. Amennyiben olyan terméket választott ami átmenetileg nincs raktáron, arról is tájékoztatást küldünk jelezve, hogy mikor érkezik a megrendelt termék a raktárunkba és mikor tudjuk Önnek küldeni.
A megrendelések általános szállítási határideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap, minden ettől eltérő szállítási határidőt külön jelzünk.
1. Személyes átvétel az üzletben, hétköznap 8-16 óra között: Szolnok, Tószegi út 5.
2. Házhoz szállítás futárral
Költség(ek):
A szállítási költség 25.000 Ft-ig 2000 Ft.
25.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Név: Gyógysarok Bt.
Cím: 5000-Szolnok, Tószegi út 5.
Telefon: 56/ 210-043 hétköznap 8-16 óra között
E-mail: postmaster@gyogysarok.t-online.hu
Kapcsolattartó: Szabó Margit
Kapcsolattartó telefonszáma: 56/ 210-043 hétköznap 8-16 óra között
Kapcsolattartó e-mail címe: postmaster@gyogysarok.t-online.hu
Személyes átvétel cím: 5000-Szolnok, Tószegi út 5.
Honlap: http://www.gyogysarok-szolnok.hu
Üzemeltető: Gyógysarok Bt.
Üzemeltető címe: 5000-Szolnok, Tószegi út 5.
Adószám: 26054391-2-16
Számlavezető bank: K&H Bank
Számlaszám: 10404508-45054132-00000000
Cégjegyzékszám / váll. ig. szám: 03-06-112115
Cégbíróság: Szolnoki Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelési nyilvántartási azonosító:
Panaszkezelés címe: 5000-Szolnok, Tószegi út 5.
Ügyfélszolgálat címe: 5000-Szolnok, Tószegi út 5.
Ügyfélszolgálat e-mail címe: postmaster@gyogysarok.t-online.hu
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 56/ 210-043 hétköznap 8-16 óra között
Békéltető testületek elérhetősége: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Tárhely szolgáltató: Zigiton Kft
Tárhely szolgáltató címe: 2700 Cegléd Besnyő u. 4.
Tárhely szolgáltató e-mail címe: info@zigiton.hu
Reklamáció, panaszkezelés
Panasz ügyintézés helye:
telefonon: 56/ 210-043 hétköznap 8-16 óra között
személyesen szóban, itt: 5000-Szolnok, Tószegi út 5.
levélben: 5000-Szolnok, Tószegi út 5.
vagy e-mailben: postmaster@gyogysarok.t-online.hu
A Kft székhelye: 5094, Tiszajenő, Rákóczi út 15.
A reklamáció kivizsgálásának határideje és módja
A panasz kivizsgálását és azzal kapcsolatos döntését a jogszabályban előírt határidőkre figyelemmel az alábbiakban megjelölt határidőn belül teljesíti.
- Egyszerű reklamáció: 3 munkanap,
- Egyéb reklamáció: 15 munkanap.
A reklamáció bonyolultságának megítélése a vevőszolgálat feladata. Ha a reklamációt a vevőszolgálat nem egyszerű reklamációnak minősíti, úgy az eltérő minősítést jelezni kell a vásárló felé. Ha határidőt valamilyen ok miatt meg kell hosszabbítani, erről tájékoztatja az ügyfelet az indok pontos megjelölésével.
A felmerülő panaszokat - amennyiben ez lehetséges - helyben és azonnal orvosolni kell. Amennyiben ez nem lehetséges, vagy a panaszos nem fogadja el a helyben felkínált megoldást, gondoskodni kell a panasz szabályozott és a szervezeti hierarchiában követhető továbbításáról.
Garancia
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Fogyasztási kifogás esetén kérjük bármelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
Az elállás joga
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II.26) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával, melyet teljes terjedelmében a linkre kattintva olvashat.
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben személyesen, illetve e-mailben, postai úton vagy telefonon is gyakorolható. Vagyis elállási szándékát a webáruház bármelyik elérhetőségén közölheti velünk.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt a Gyógysarok Bt. nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Az elállási jog minden, postán vagy futárral szállított termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan csomagolásban, garancialevél kiállítása esetén azzal együtt érkezik vissza áruházunkhoz. A visszaküldéssel kapcsolatos csomagolási és postázási költségek a törvény szerint a vásárlót terhelik.
Elállási jogának gyakorlása esetén kérjük, hogy ha jelezte elállási szándékát akkor a terméket gondosan becsomagolva az alábbi címre szíveskedjen visszajuttatni: Gyógysarok bt, 5000-Szolnok, Tószegi út 5. A visszaküldött termék állapotát videó kamerával rögzítjük, a későbbi vitás eset elkerülése érdekében. Kérjük, hogy a visszaküldéskor a gondos csomagolásra ügyeljenek, mert annak hiányából eredő károkért nem vállalunk felelősséget.
A fogyasztónak joga van a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használathoz. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ha a terméket tartósan használatba vették és mégis élnek az elállási joggal, akkor a fogyasztó köteles megtéríteni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől és a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó részére a vételárat. Kérjük, hogy visszaküldéskor e-mailben vagy akár a termékhez mellékelve levélben közölje velünk bankszámla számát, hogy a visszautalást minél gyorsabban elvégezhessük.
Nem illeti meg a vásárlót az elállási jog:
- az előre meghatározott időpontban szállást nyújtó (hotelszoba foglalás), szállítási (repülőjegy-foglalás, gépjárműbérlés), étkeztetési (pizzarendelés) vagy szabadidős szolgáltatások (koncertjegy, belépőjegy megrendelés) igénybevételére irányuló online szerződéseknél, az olyan termékek esetén, amelyek egyedileg, a vásárló igényei szerint készültek, valamint romlandó élelmiszerek esetében.
- A lemezen tárolt szerzői művek (CD, DVD), valamint a számítógépes szoftverek, higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetében akkor nem gyakorolhatja a vásárló elállási jogát, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontotta, vagyis a terméket már használatba vette.
- a jogszabályok által meghatározott további esetekben.
Fogyasztói jogvita esetén
Ügyintézéseink során hozott döntéseinkkel Ön nem köteles egyetérteni. Mindenkor igyekszünk a vásárló érdekeit nézni és törekszünk a békés megoldásra. Természetesen mindenben a hatályos jogszabályokat maradéktalanul betartva végezzük tevékenységünket. Amennyiben úgy érzi, hogy jogai csorbulnak, Önnek lehetősége van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulni. A területileg illetékes békéltető testületek listáját innen érheti el.
Tájékoztatjuk a fogyasztót a vállalkozás békéltető testületi eljárásban fennálló, a 29.§ (11) bekezdésében meghatározott együttműködési kötelezettségről:
"(11) A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a (8) bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki."
(12) A (11) bekezdésben meghatározott együttműködési kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.
Részrendelés
Amennyiben webáruházunkban Ön több megrendelést adott le 24 órán belül, abban esetben vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot az egyeztetés miatt. Csak ebben az esetben tud áruházunk részrendelés lehetőségét nyújtani vásárlóinknak.
A részrendelés az alábbi eseteket taglalja:
-Több rendelés esetén (24 belül) az üzemeltető részrendelést adhat, abból a szempontból, hogy egy szállítási díj felszámításával kerül kiküldésre a megrendelések, amennyiben minden rendelés esetén ugyanaz a megjelölt szállítási cím.
-A rendelések több címre való szállítása esetén a webáruház üzemeltetője nem ad lehetőséget részrendelésre.
Részletes információért kérem, keresse fel vevőszolgálatunkat.
Szállítás sérült áru kezelése
Cégünk a lelhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi azok épségét feladás előtt. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak.
A csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét. Vegye át a csomagot, bontsa ki, ellenőrizze azt. Ha megoldható, akkor a szállító előtt. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy jelezze nekünk haladéktalanul telefonon vagy írásban. Kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne küldjön vissza semmit.
Amennyiben sérülést vagy hiányt tapasztal a csomag kibontását követően, a sérülésről, hiányosságról, hibáról JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie a futártól. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni. Csere vagy pótlás esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre, ezért szíves együttműködését kérjük a gyors ügyintézés céljából.
A szerződés alakja és létrejöttének időpontja
Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem kerül iktatásra.
Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül.
A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Felelősségkorlátozás
A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről. A webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy a jelen üzletszabályzatot megértette és elfogadja.
Adatvédelem
Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
Adatainak rendszerünkből történő törlését a webáruház bármelyik elérhetőségén kérheti tőlünk.
Tájékoztatás
A termékek leírásában igyekszünk a legnagyobb gondossággal eljárni. A közölt adatok a forgalmazók adatai alapján készülnek. A használt termékképek tájékoztató jellegűek csak.
Egyéb jogszabályok
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, illetve rendeletek eléréséhez kérjük látogasson el az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület vagy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjára.
SIMPLEPAY
Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a(z) Gyógysarok Bt. (5000-Szolnok, Tószegi út 5.) adatkezelő által a gyogysarok-szolnok.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek
az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: rendelés összege.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff